חנות לממתקים מכל העולם

avitalmarks.co.il  > פנאי >  חנות לממתקים מכל העולם
| | 0 Comments

אתה יכול לטעום כמה מהממתקים והחטיפים הטובים ביותר מרחבי העולם ממש בביתך. תיהנו מהטעם של קופסאות השוקולד המתוקות בעולם. נצלו את אופציית הפרימיום כדי לצלול לתוך העולם העצום (ולפעמים המוזר) של ממתקים וחטיפים יפניים.

פופה טבקו מחזיקה במלאי יותר מ-2000 פריטים ומציעה מגוון חטיפים

החל מ-1 שקל של שוקולדים קטנים ועד לקופסת שוקולדים XL בגודל מלא, שוקולדים תמרהינדי ושוקולדים סרירצ'ה. עם קופסת השוקולדים שלנו למנויים, תוכלו לבחור בין הכי מתוק או הכי חמוץ, ואוכל טעים יגיע עד דלתכם מדי חודש. למרות שקופסאות ממתקים מנויים הן הדרך המושלמת להתפנק בממתקים, הן גם נותנות לכם את ההזדמנות לחקור מקומות רחוקים, לארח טעימות יין עם המשפחה והחברים, לטעום בבית או לשלוח מתנות יפות לכולם את ממתקי חייכם.

בחר מתוך מתאבן בלבד או סט שלם

כדי לדגום ממתקים מחו"ל חדשים, צ'יפס ומרכיבי אפייה אקזוטיים. עכשיו אתה יכול גם לטעום טעמים יפניים מוגבלים כמו ווסאבי, בטטה, תפוח, עוגת גבינה ועוד, עם קופסת ממתקים ידידותית למשפחה שלך. אם אתם כבר אניני טעם של שוקולדים יפניים או רוצים לנסות את עוגיות דונה פפה הטעימות, ניתן לרכוש את כל השוקולדים הרשומים באמזון.

בדרך כלל עשויות עם לב רך

לעיס ופירותי, הסוכריות הללו עטופות בנייר אורז אכיל, מה שמעניק מרקם ייחודי להפליא לממתק כבר טעים. הסוכריות הללו לקחו את הסמל הלאומי המענג של קנדה והפכו אותן לטובות עוד יותר על ידי הפיכתן לסוכריות על מקל.

נכון לשמה

חבילה זו כוללת שוקולדים מצרפת, שוויץ, בריטניה, ארה"ב, גרמניה ואוסטריה, כולם בטעמים שונים. מדובר בממתק בינלאומי המשלב בצורה מושלמת טעמים קלאסיים באריזה ייחודית. כשאתם חושבים על קיט קאטס, אתם בטח חושבים על הג'ינגל הקלאסי הזה והקראנץ' הטעים של שוקולד חלב על וופל פריך. נסו את האפשרויות ספוגות בשוקולד מריר, מכוסה בשכבה מתוקה של שוקולד לבן, עטופים בפתיתי קוקוס ומתובלים, או בחרו בחטיף קלאסי: זהו אחד החטיפים המנחמים בעולם.

יש לו בסיס שוקולד חלב משיי זרועים סוכריות פריכות קטנות שנכנסות לפה אחרי שמתחילים ללעוס. סוכריות יפניות רכות ולעיסות עם מגע של לימון, מושלמות לחטיף או אם אתה רוצה משהו מתוק.

עשויה מקמח סולת וחלב קוקוס

העוגה המתוקה והדביקה הזו מוגשת בדרך כלל במהלך חגים ואירועים מיוחדים במיאנמר. הקינוח הגומי והנקבובי הזה עשוי מקמח, ריבת משמש, חמאה, סוכר וחלב ומוגש בדרך כלל עם רפרפת או חלב מעל וגלידה. הקפד לערבב אותו עם גלידת וניל שמנת כדי לאזן את המתיקות אם אתה, כמוני, לא מאוד אוהב שיניים מתוקות.

הרפרפר הקלאסי הזה נמצא בכל מקום בצ'ילה וניתן להגישו בכוס כחטיף מהיר אחר הצהריים או לאפות בתבנית גדולה יותר כקינוח ביתי. אחד המטעמים המתוקים במשפחת הגלידות, זהו פרפה במרקם עשיר ומושך.

הגרסה ה"צרפתית" מחליפה את אבקת הסוכר בציפוי שוקולד

מאפה הבצק הפירורי מפנה את מקומו לשכבה מתוקה של דולצ'ה דה לצ'ה, ממתק דמוי קרמל המיוצר על ידי רתיחה עדינה של חלב ממותק עד שהוא הופך לפינוק עשיר וחלק. ניתן למצוא תוצאות מענגות בחנויות קונדיטוריות ברחבי העולם, אם כי וינה מציעה חוויה קלאסית.

ניתן להרכיב את עוגת השכבות הזו יומיים לפני האפייה

הוא ממולא בפרג, אגוזי מלך, גבינת קוטג' ומילוי תפוחים. כמו הגרסה הטרופית של מוצ'י, עוגות האורז הלעיסות הללו, שאוכלות לעתים קרובות בימים חמים בהיינאן עם כוס קפה גדולה, מכילות סוכר חום ומילוי קוקוס. המרק החמין והנעים הזה הוא הפסקה מבורכת מקינוחים סופר מתוקים. על גבי המרנג מונחת קצפת ופירות חמצמצים, מילוי עשיר שמהווה את הבסיס המתוק של קינוח ברמה עולמית בטעם עשיר ועשיר.

סוכר חום

קינמון ואגוזי מלך, אגוזי קשיו עסיסיים מגלגלים לסיגרי בקלאווה צפופים בקינוח הזה שהוא ביס קל להפליא. בקלאווה – מנה מזרח תיכונית קלאסית – מאפה מתוק המורכב משכבות של פילו פריך במילוי אגוזים ממותקים קצוצים ומלוכדים בדבש.

לכמה מהממתקים המסורתיים הטובים בעולם, לכו למוקה באתונה לקפה ופורטוקלופיטה. כמעט לכל מדינה בעולם יש דרך ייחודית להשביע ממתקים.

בפוסט זה


47 בלוגרי טיולים חולקים כמה מהממתקים המסורתיים הטובים ביותר מרחבי העולם. אם תלחץ עליהם, אוכל להרוויח עמלה קטנה ללאעלות נוספת עבורך. אם נהניתם מהפוסט הזה, אני חושב שתהנו מהחנות ממתקים מחול ללמוד על הממתקים שאוכלים במסיבות ברחבי העולם. לכן, אנחנו לא יכולים להזמין עבורכם סיור ממתקים בינלאומי ברחבי העולם, אבל אנחנו יכולים לתת לכם כמה משוקולדי הגורמה הטובים ביותר שיש לעולם להציע.

ובזכות כל המתוקות ברחבי העולם

מתכוני הקינוחים האהובים עלינו נעים מקרם ברלי צרפתי קלאסי לעוגת קוקוס וסולת צפון אפריקאית ועד פבלוב ניו זילנדי עם טים טאם האוסטרלי. הממתקים למטה הם הממתקים הפופולריים ו/או המפורסמים ביותר מכל אזור. עם כל כך הרבה מרכיבים וטעמים ייחודיים מתרבויות שונות מכל רחבי העולם, אין זה מפתיע שהממתקים הבינלאומיים מגוונים ומרגשים כמו העולם עצמו. אבל הסופגניות האמריקאיות האחרונות הן שזכו למקום ברשימה זו בזכות היצירתיות שלהן במילויים ובטעמים.

בעיצוב העטיפה נעשה שימוש בקריקטורה גזענית של "הוליווג"

המקבילה הבריטית לבובת סמבו, שלמרבה הצער, לא הייתה נדירה בפני עצמה – ניתן למצוא דוגמאות היסטוריות של אריזות ממתקים רעילות ברחבי העולם – אך פאזר לא הצליח להשתחרר עד 2007, בין השאר בלחץ האיחוד האירופי. מה שנקרא עוגות פונטפרקט עדיין נמכרות בבריטניה, למרות שהן מיוצרות כיום על ידי ענקית הממתקים הגרמנית Haribo.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *