• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
מיתוג ועיצוב אתרים
  • דף בית 1
  • בלוג
  • פתרונות שירותי ענן לעסקים
  • פלטפורמות לבניית אתרים
  • גולשים
  • בניית אתרים
  • דף בית 1
  • בלוג
  • פתרונות שירותי ענן לעסקים
  • פלטפורמות לבניית אתרים
  • גולשים
  • בניית אתרים
מיתוג ועיצוב אתרים
  • דף בית 1
  • בלוג
  • פתרונות שירותי ענן לעסקים
  • פלטפורמות לבניית אתרים
  • גולשים
  • בניית אתרים
  • דף בית 1
  • בלוג
  • פתרונות שירותי ענן לעסקים
  • פלטפורמות לבניית אתרים
  • גולשים
  • בניית אתרים
הדברים הראשונים שכדאי לבדוק כשבאים לקדם אתר בגוגל
ראשי » בלוג » הדברים הראשונים שכדאי לבדוק כשבאים לקדם אתר בגוגל

הדברים הראשונים שכדאי לבדוק כשבאים לקדם אתר בגוגל

פברואר 19, 2019 6:05 am אין תגובות avitalma_admin

 

גוגל הינו מנוע החיפוש הפופלרי ביותר בעולם. למעשה, הוא כל כך פופלרי, שהוא ללא הספק התשובה ביותר לשאלה "כיצד אני יכול להתחיל לקדם את העסק שלי?". ישנן שתי דרכים עיקריות לקדם את העסק שלך בגוגל, האחת, היא שיווק ממומן. הכוונה בשיווק ממומן, היא שיווק בו בעל העסק משקיע סכום מסויים של כסף על מנת להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל (בצבע שונה משאר התוצאות ולצד המילה "מודעה"). הדרך השנייה, בה נתמקד היום, היא דווקא הקידום האורגני, זו שבמקום כסף – מושקעים בו זמן ומחשבה שמקפיצים את האתר שלכם, ישירות לראש לתוצאות החיפוש. אז מהו קידום אורגני ומה הם הדברים הראשונים שכדאי לבדוק כשבאים לקדם אתר בגוגל באופן אורגני?

מהו קידום אתרים אורגני בגוגל?

כפי שכבר שציינו בתחילת המאמר, קידום אתרים אורגני בגוגל הוא קידום שבו אינכם נדרשים להוציא מכספיכם כסף ולשלם לגוגל על מנת להופיע בתוצאות החיפוש. קידום אורגני, מתבצע בעיקר לרוב דרך שילוב מאמרים מידע מקצועיים ושיווקים באתר בהן מופיעות מילות מפתח (על כך נרחיב בהמשך) שמושכות לאתר את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. בגוגל קיימות מערכות סריקה מתקדמות אשר סורקות את האתרים השונים ומחליטות האם מדובר באתרים איכותיים מספיק על מנת להופיע בעמודי החיפוש הראשונים. שילובים של מאמרים מקצועיים באתר הופכים את האתר שלכם, לפי המערכות של גוגל – לאיכותי מספיק עבור המחפשים השונים.

אז מה כדאי להתחיל לבדוק בקידום בגוגל?

אז מה הן הפעולות שכדאי לכם להתחיל לבצע על מנת להתחיל בקידום אתרים אורגני בגוגל? ובכן, הפעולה הראשונה והבסיסית ביותר תהיה להגדיר מיהו קהל היעד אליו אתם הפונים. במילים אחרות – מי הם הלקוחות שיהיו מעוניינים במוצר או בשירות שלכם שאליהם תפנו את המאמרים. לדוגמה, אם מדובר בבנק שמעוניין למשוך זוגות צעירים ללקיחת משכנתא, ככל הנראה המאמרים יכוונו אל קהל היעד הספציפי הזה ויתעסקו בסוגיות השונות המטרידות זוג צעיר לפני לקיחת משכנתא ראשונה. הפעולה השנייה שנגזרת מהגדרת קהל היעד, היא הגדרת מילות המפתח. במילים אחרות – עריכת מחקר מקיף לגבי צירופי המילים השונים אותם יחפשו המשתמשים השונים כדאי להגיע אליכם. לדוגמה, זוג צעיר שרוצה לקבל מידע לגבי משכנתא, יחפש מונחים כמו "משכנתא" או "מחשבון משכנתא" – צירופי מילים אלו, בקלות יכולים להפוך להיות מילות המפתח של המאמרים באתר שלך ולעזור לקדם אותו בתוצאות החיפוש.

 

לסיכום, קידום אתרים אורגני בגוגל הוא כלי יעיל ופשוט שיכול לעזור לעסק שלך – להגיע ללקוחות הנכונים.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

עקבו אחרינו:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
הגלריות שלנו

לא נמצאו פוסטים.

אביטל פורטל עיצוב אתרי אינטרנט
גלילה לראש העמוד